Kamis, 22 Juli 2010

Sudah

cukup untuk sekarang dan jangan lagi...
sudah lupakan semua....
tinggalkan jauh aku di sini...
menangis dalam mimpi yang tak ada arti...
luruhkan hatimu untuknya....
buat dia bahagia..........
biarkan aku yang mengalah di sini....
terus mengalah asal kau bahagia....

tangisan matamu jangan pernah jatuh lagi...
lupakan semua kisah kau dan aku...
lepas semua amarahmu dan bimbinglah cintamu...
bawa dia ke taman langit cintamu
bangunlah istana kebahagian antara kau dan dia...
maafkan aku telah ada dihatimu....
maafkan aku pernah kembali untuk sejenak padamu....
di sini aku akan bahagia dengan cinta ku dapat nanti...
walau terasa sulit aku akan coba bangkit....
terbang mencari langit kedua...
melayang tinggi di atas sana....
hingga tak akan pernah kembali lagi....



Zwar_05fk

0 komentar:

Posting Komentar

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites